уторак, 12. април 2016.

Zakletva Svetlosti





Mi ratnici svetlosti, dajemo zakletvu na vernost apsolutnosti.
Prilažemo život naše duše besmrtnosti i molimo se da nas beskonačnost dočeka kako treba.
Mi koji se koristimo samo istinom, opredeljujemo se za večno preispitivanje onoga što jeste, što je bilo i što može biti.
Odričemo se svakog vida dogme jer nas ista ograničava, i moći našega uma. Polažemo naše srce na tas i neka je uvek vagano po pravilima etike i morala i onako kako mora biti. Uzimao mač vere i nikada nećemo ispustiti naše oružje. Priznajemo bol i patnju isto koliko sreću i radost. I zahvalnost naša odlazi u beskonačnost univerzuma u kome boravimo. Mi smo božanska biča i božansko je u nama koliko smo i mi u njemu samom. Sa pogledom deteta na svet, verom ratnika i umom mudraca prilažemo sve i ništa. I dok Sunce zalazi prinosimo naša krila kao žrtvu i predajemo se ovome materijalnom svetu. S verom u sve i ni u šta, nadamo se da čemo ih ponovo dobiti. U nekom sledećem životu. Mi ratnici svetlosti zaklinjemo se na svetlost samu. Sad i u večnost,beskonačnosti.

Нема коментара:

Постави коментар