петак, 26. децембар 2014.

Lutalica




Ne!Ja nisam putnik, ni prolaznik, ni čuvar sreće ili zla na ovom svetu. Ja sam lutalica.

Zarobljen u materijalnom ne dopuštajući da ono ovlada mnome. Trudim se da vratim ono duhovno, povratim se onome iz cega sam nastao. Borim se,padam,ne posustajem i nikada ne odustajem. Zato i jesam lutalica, jer padam sa pobede na poraz i sa poraza na pobedu.Lutalica jer još ne znam svoju svrhu u ovom materijalnom svetu.Lutam u potrazi za višim ciljem. Moja osećanja lutaju jer cilj je nakad čvrsto definisan, a nekad idem ka njemu ne znajući zašto. Nekad se samo krećem jer sam tako navikao.Moje telo možda miruje, ali su duh I mašta uvek u pokretu. Lutaju i traže. Traže odgovore na sve patnje i ljubavi, maštanja i praštanja, borbe i padove i sve ono zbog čega sam i što me čini onakvim kakav jesam. Traze odgovore za postojanje svake čestice u mome telu i gube se u svemu tome, umesto da osećaju i prihvate ono što jeste one rade ono što je najgore. Najviše ljudski. 

Komplikuju.

Нема коментара:

Постави коментар